Struts - vypis predem neznameho seznamu

Jiří Mareš Jiri.Mares na svt.cz
Úterý Srpen 5 14:39:32 CEST 2003

No jsou 2 mozne pristupy:
- pouzit neco jako hibernate, ktere to ma v sobe, tj. zjistim kolik je
celkem polozek v seznamu a pak je vracim postupne po nejakych castech,
ktere jdou do jsp a ty je zobrazi

- ci si neco podobne udelat na urovni SQL, protoze skoro kazda db uz ma
prikazi limit a offset

Tj. vysledek, pokud to nechcete zobrazovat cele ale po castech, pak to
rozsekat drive nez to jde do prezentacni vrstvy

--
Jiří Mareš (mailto:Jiri.Mares na svt.cz)
ČSAD SVT Praha, s.r.o. (http://www.svt.cz)