Struts - prace s databazi

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:14:08 CEST 2003

Jo tak jsem se posunul dal.
add container  - mam tu Jettyho zabudovaneho v JBoosu
takze jsem pouzil
<%@ taglib uri="/WEB-INF/taglib.tld" prefix="c" %>
z jspcka jsem vyhodil definici beanu (jsp:useBean) - ted vidim ze takto
se to nedela
a udelal jsem taglib.tld:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<!DOCTYPE taglib
        PUBLIC "-//Sun Microsystems, Inc.//DTD JSP Tag Library 1.2//EN"
        "http://java.sun.com/dtd/web-jsptaglibrary_1_2.dtd">
<taglib>
    <jsp-version>1.2</jsp-version>
    <short-name>taglib</short-name>
    <uri>/taglib</uri>
    <display-name>taglib</display-name>
    <tag>
        <name>list</name>
        <tagclass>cz.chalu.struts.TestList</tagclass>
        <bodycontent>empty</bodycontent>
        <info>Test tag</info>
    </tag>
</taglib>

Nicmene - jak mu tady mam predat objekt request pro tu tridu, kdyz mam
public void setRequest(HttpServletRequest r)
?
Dostavam ted:
XML parsing error on file /WEB-INF/taglib.tld: (line 18, col 19):
Element type "tagclass" must be declared.
Dik Jirka