Struts - prace s databazi

Pavel Kolesnikov pavel na templation.net
Pátek Srpen 8 16:27:21 CEST 2003

> Kde najdu error log tomcatu? Pouzil jsem ted na chvili kombinaci jboss /
> tomcat ...

JBoss to loguje vse do jednoho (samozrejme pokud si to nenastavite
v conf/log4j.xml). Mel jsem na mysli, ze se koukate do casti logu
JBosse, ktera zcela jiste s Vasi aplikaci nijak nesouvisi.

> Jo dosel jsem k Action.getDataSource(request) jak bylo patrno. Bohuzel
> dal jit neumim, u tridy Action jsem nenasel zadne setDebug(), DEBUG a pod.

Urcite byste v Jbossim logu mel bych schopen dohledat stacktrace
te vyjimky, ktera by Vam mela napovedet presneji, kde hledat
(ze tato rada neni zbytecna, soudim podle toho, ze jste poslal
nejaka trasovaci hlasky namisto stacktrace).

BTW pouzivate-li eclipse, zkuste si od JBossu stahnout JBoss IDE,
urcite Vam to ladeni aplikaci pod JBossem notne usnadni.

Pavel