Voláníjava.lang.reflect.Method.invoke ("metoda",parametry);

Oto 'tapik' Buchta tapik na systinet.com
Pátek Srpen 15 13:50:57 CEST 2003

Dne pá 15. srpna 2003 11:38 Matthew napsal(a):

>     Inak myslim ze som to tu uz raz pisal. Ale mna osobne by velmi potesilo
> keby sa v jazyku objavila nativna forma dynamickeho volania. Teda ze by som
> mohol napisat:
>
> Object o = new UzivatelskaTrieda();
> Result r;
>
> try { r = o.metodaZDanejTriedy( param1, param2 ) }
> catch( NeznamaMetodaException e ) { // takuto metodu nepoznam }

No podle mne je dobre, ze pro pouziti beztypovosti je nutny takovyto "hack",
jakym je reflection. Duvod? Tezko pak rozeznat (primo v kodu), zda dana trida
ma nebo nema onu metodu. Protoze jinak k cemu by byly mezixichty?

--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na systinet.com
R&D team, Systinet Corp. (formerly Idoox)