ejb spolecne s sql

Man Daniel man na bns.cz
Úterý Srpen 19 10:55:04 CEST 2003

Aha - no podle me, pokud to bezi v jedne transakci (tzn. Mate v te EJB v bode 2 nastaveno Required, Supports nebo mandatory a samozrejme u te session façade mate nakonfigurovano pouzivani transakci), tak to proste musi fungovat. Zda se mi, ze vam to bezi ve dvou ruznych transakcich......

Vic vam bohuzel neporadim.