Tridy com.sybase.*

Tomas Zverina tomas na templation.net
Pondělí Srpen 25 11:50:50 CEST 2003

On Po, 2003-08-25 at 11:26, hIFR wrote:
> Preji hezky den,
>
> kdyz jsem vyresil "slozity" problem s CLASSPATH narazil jsem na jiny a to na
> nepritomnost trid com.sybase.*
> Na jedne konferenci jsem narazil na informaci ze tyto tridy jsou na CD od
> SyBase kde je i jConnect (ted je jConnect ke stazeni a tam nejsou :(((
>
> Nevite prosim kde tyto tridy sehnat, popripade toto CD nebo pripadne jestli
> je nekdo mate tak (snad to neni velke) treba zip a poslat mailem ??
> Evn. muzu nekde udelat FTP.
>
> Dekuji za pomoc
> Honza

Ja tu mam soubor jconn2.jar - nevim kde jsem ho vzal - nekde jsem si ho
stahnul, predpokladam ze stranek sybase, zkuste hledat to.

Ovsem zadne com.sybase.* TRIDY tam nejsou. Jsou tam jeste dalsi package
(com.sybase.jdbc2.jdbc) a pak az nejake tridy - jestli jsem teda
pochopil na co jste se ptal :-)

K sybasi se s tim pripojuji bez problemu.

Tomas Zverina