Dvojite odoslanie commandu z formulara.

jeeff jeeff na jeeff.sk
Středa Červenec 2 11:51:09 CEST 2003

Robert Hlinka/GEMMA Systems spol. s r.o. wrote:

> Zarazajuce je, ze niekedy sa stane, ze stlacim tlacidlo, ktore
> vyvolava submit, ale submit sa nevykona a pritom isSubmitAllowed sa
> nastavi na false, takze dalsie pokusy o submitovanie neprejdu. Nemam
> zatial presne vyskumane, preco a kedy sa tak deje. Vyskytuje sa to len
> obcas a nahodne.

no typicka chyba pri submitovani cez JS je to, ze v HTML mate nieco taketo:
<input type="submit" name="submit" value="submit">

a potom ked volate:
document.meno_formu.submit(); tak to nevola funkciu submit, ale snazi sa
pristupit k onomu tlacitku... A je mozne, ze ked tomu submitu nedate
ziadne name, tak defaultne ma submit (ale to len tipujem), takze ja pre
istotu vsade davam name="bSubmit" aby bolo jasne, ze sa jedna o button...

Kedze vam sa to deje nahodne, mozno to nie je ono, ale kym som dosiel na
to, preco nemozem formular submitnut to chvilu trvalo ;-)

--
Lubos Balat