Lokalna referencia EJB v roznych .jar

BOCEK Michal michal.bocek na za.asset.sk
Čtvrtek Červenec 3 13:09:53 CEST 2003

Mi mame dve jar-ka v tom istom .ear.
Realne mam vyskusane ze referencovanie cez ejb-link funguje aj na
jar suboroch vtom istom adresary.
Fakt je ze ejb-link som neskusal z roznej adresarovej strukury.

MB.
PS: Skuste pozriet konferencie o AS (konfera jboss je skutocne velmi
aktivna).
Ak pouzivate open source AS tak najlepsie bude obratit sa na dany
mailinglist.