Java a maly IS

Leos Urban Leos.Urban na iol.cz
Úterý Červenec 8 10:44:51 CEST 2003

Ahoj,
chci si napsat  nejakou vzorovou aplikaci, ktera by mela obsahovat 4
ciselniky a jednoduchou evidencni cast. Pracovat s tim by melo do 5
pocitacu. Vystupem by mel byt tisk a mailove zpravy. V databazi by melo byt
tak do 100 000 zaznamu.
Rad bych znal Vas nazor, takze jsem pripravil jednoduchy dotaznik:

A) Pro analyzu byste zvolili (odhledneme od jednoduchosti aplikace):
1) nic
2) UML
3) CASE + ERD
4) neco jineho?

B) Jaky zpusob byste pro mensi IS pouzili:
1) web aplikaci ( JSP, servlety - Tomcat )
2) dvojvrstvou  aplikaci (klient napr. swing, server SQL databaze pres JDBC)
3) trivrstvou aplikaci (klient swing a web), aplikacni server (JBOSS?) a SQL
server
4) neco jineho?

C) Jako uloziste dat byste volili:
1) bezny SQL server (napr. Firebird)
2) nekterou objektovou databazi (jakou?)

D) Pokud se tyka grafiky (Swing)
1) navrhnout "rucne" (proste odprogramovat - napr. Eclipse to pokud vim
jinak neumi)
2) pouzit nejaky nastroj ktery formulare a kod "posklada" (co treba?)

Jde mi hlavne o to, vyhnout se experimentum a pouzit
osvedcene reseni, ktere by ukazalo, co se od pouziti Javy v teto oblasti da
cekat.

Diky
Leos