OffTopic: Java Editor

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Červenec 14 16:54:44 CEST 2003

On Mon, Jul 14, 2003 at 03:11:47PM +0200, Kouba Tomas wrote:
> Zdravim a preji pekny den,
>
> muze mi prosim nekdo (me tupemu) vysvetlit o jakych genialnich tagach
> (tazich) je rec. Dekuji.

:-))

no nie som az taky expert na danu temu. Ale ctags je priblizne o tom, ze
vytvori nieco ako indexovy subor, ktory dokazu pouzivat rozne editory
ako napr. vyssie spomenuty vim.

v podstate tag je kluc, podla ktoreho hladam. no a potom ked si clovek
vytvori takyto index, moze ho pouzivat v editore na priamy pristup k
pozadovanemu objektu.

V praxy to vyzera tak, ze ked som na definicii premennej a potrebujem
vidiet zdrojak jej triedy stlacim ctrl+] na mene typu a som tam.

Ziadna zahada :-)
Ovsem kto nemozna vim asi tazko porozumie o co tu ide :-))

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk