OffTopic: Java Editor

Rudolf PECINOVSKÝ rudolf na pecinovsky.cz
Úterý Červenec 15 20:22:16 CEST 2003

Zlatá slova

Nemohu si pomoci, ale mám pocit, že Notepady a podobné triviality mohou
doporucovat jen ti, kterym neprosly rukama stohy bloudicich zacatecniku.

To, ze Herout pouzival ve sve ucebnici notepad chapu - tehdy vlastne ani
nic, co by za to opravdu stalo, nebylo. Dneska je to ale neco jako
odmitat letet do New Yorku letadlem a davat prednost (v lepsim pripade)
vlaku a lodi, protoze jinak si clovek preci neuvedomi, jak je to daleko.