Struts tiles

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Čtvrtek Červenec 31 23:54:17 CEST 2003

Zdravim,
zkousim proniknout do tiles, byt mam problem s tim ze onen war ktery ma
obsahovat dokumentaci k tiles nefunguje.

Nicmene, jde mi ted o skladani sablon. vzal jsem struts-blank aplikaci a
zkousel jsem editovat podle toho co jsem nasel v zakladni dokumentaci.

v index.jsp jsem nasmeroval na
<%@ taglib uri="/tags/struts-logic" prefix="logic" %>
<logic:redirect forward="index"/>

idelal jsem nejaky Index.jsp:
<%@ taglib uri="/tags/struts-bean" prefix="bean" %>
<%@ taglib uri="/tags/struts-html" prefix="html" %>
<%@ taglib uri="/tags/struts-logic" prefix="logic" %>
<h3>nadpis</h3>

a zakladni sablonu:
<%@ taglib uri="/tags/struts-bean" prefix="bean" %>
<%@ taglib uri="/tags/struts-html" prefix="html" %>
<%@ taglib uri="/tags/struts-logic" prefix="logic" %>
<tiles:insert attribute="body"/>

do struts-config jsem dal
<action path="/Index" type="org.apache.struts.actions.ForwardAction"
parameter="/pages/Index.jsp"/>

do tiles-refs dal
    <definition name="layout" path="/layout/layout.jsp">
      <put name="body" value=""/>
    </definition>
    <definition name="homepage" extends="layout">
      <put name="body" value="/pages/Index.jsp"/>
    </definition>

Jenze, po zadani URL se dostanu na Index.do a dostanu pouze obsah
sablony Index.jsp, neni vlozena do layoutu. Proc, co je spatne?

Dik Jirka