OTAP pre novsie siemensy - wbxml

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pondělí Leden 12 08:17:16 CET 2004

Petr Toman wrote:

> Na Siemens MT50 bez problemu instaluju midlety pres WAP (napr. z
> T-zones nebo http://wap.midlet.org/jsp/wap/index.jsp) i pres kabel
> (pomoci Siemens Data Exchange Software). V prvnim pripade je treba
> spravne nastavit Java profily v telefonu, v druhem pripade mit
> NEoriginalni kabel a vyvojarskou verzi mobilu nebo odblokovanou Javu
> ve firmwaru.
>
> P. Toman

Vdaka za prispevok. Uz asi tusim ako to funguje, ale neviem co na to
pani operatori (napr. Eurotel). Ak sa nemylim (...nemylim?) to WBXMLsa
posle ako 'binarna SMSka' (na po MIDlete tuziacom telefone) ktora
nakonfiguruje profil daneho mobilu, aby uzivatel nemal problem. Ale
napr. pre C55 je starsia ako C60 a pisu, ze podporuje iba 'OpenWave
provisioning', co je asi nejaky medzistupen...

J.Matej