jsf commandButton

David Ondřich david.ondrich na gmail.com
Pondělí Leden 16 14:57:19 CET 2006

Mirek Stohr napsal(a):
> mam takovy zacatecnicky dotaz:

Jsem v JSF taky zacatecnik, ale pokusim se pomoct.

> firstBean. Jak to udelat? Vyse zminena konstrukce mi nefunguje (ale
> pokud misto commandButton dam commandLink, je to OK). Co jsem nepochopil?

Co znamena "nefunguje"? Vygeneruje to nejakou vyjimku? Nebo je ta
promenna prazdna? Jak vypada HTML zdroj vygenerovane stranky? Vidite z
te anotherBean pres FacesContext na komponentu commandButton?

Nemam ted bohuzel cas si s tim prikladem hrat, pokusim se k tomu dostat
vecer, pripadne napisu neco vic. Taky to samozrejme muze byt chyba, co
ja vim.

Hezky den preje

dond
--
David Ondřich <david.ondrich na gmail.com>, ICQ# 165542353, +420608101363