UML modelovaci nastroj

Jozef Chocholáček jozef.chocholacek na qbizm.cz
Úterý Leden 17 10:46:13 CET 2006

Rastislav Siekel wrote:

> Akurát minulý týždeň som ich pár skúšal:
>
> - FUJABA
> - Omondo eclipseUML
> - UML2 od eclipse
> - argoUML
>
> Všetky boli nepoužiteľné, snáď až na ten posledný - argoUML, ale ani ten
> by som rozhodne nechcel používať na väčší projekt a navyše to nie je UML
> 2, ale 1.x.

   Z argoUML myslím vychádza Poseidon for UML od Gentleware, a ten v
poslednej (4.0) verzii UML2 zvláda. Verziu 4.0 som ešte neskúšal, ale na
starších projektoch sme používali verzie 2 i 3.

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                      Qbizm technologies, a.s.
hlavni analytik                             ... the art of software.