multiple JVM na tom istom OS

Jozef Chocholáček jozef.chocholacek na qbizm.cz
Pondělí Leden 23 14:02:06 CET 2006

Juraj Lutter napsal(a):

> Nenapisal si, pod akym OS toto prevadzkujes. Napr. v Solaris, FreeBSD,
> Linux je mozne mat sucasne viac verzii JAVA prostredi v roznych base
> directories :-)

   Nerád sa zastávam práve Windows, ale v tých to ide tiež (Tvoj mail
vyznieva, že v nich to nejde). Pokiaľ nemá nejaký obskúrny operák, tak
by nemal byť problém používať v podstate ľubovoľné množstvo verzií
JVM/JDK. (Mám vyskúšané súčasne Sun 1.3, 1.4 i 1.5 a IBM 1.4).

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                      Qbizm technologies, a.s.
hlavni analytik                             ... the art of software.