(OT) Java a Linux desktop

Oto Buchta tapik na systinet.com
Čtvrtek Leden 26 12:51:05 CET 2006

On Thursday 26 of January 2006 10:05, Burdik Petr wrote:
> A dokonce Ti reknu presne kdy toto reseni nefunguje. Kdyz je novy ldap
> server (rozdil verzi). Musel jsem zustavat skoro rok na stable a pak i
> tam dali novy openldap a zustal stary postfix-ldap. Odkazy uz nemam, ale
> velmi nechutna vec.

Souhlas. To bych od Debianu utikal taky. Ale ja bych utikal k jine linuxove
distribuci ;-)

> Takze ala strelba od boku:
> 1. vsechny kurzy krome novela v te dobe umrely viz. linuxcertification.com
> 2. novel nebyl schopen specifikovat jak to tedy dal bude a cekalo se na
> nove certifikace + samozrejme prirucky, ...
> 3. novel nebyl schopen urcity cas schopen davat relevantni informace o
> certifikacich a dalsich vecech. Takove informacni vakuum. Pockejte si. A
> to ani partnerskym skolitelskym firmam Suse.

Vzhledem k tomu, ze jsem nikdy na linuxovem skoleni nebyl a ani jej nevedl,
tyto informace sly kolem mne. Je to mozne. Je pravda, ze urcitou dobu se
presne nevedelo, co od Novellu cekat.

> 4. nestabilitu pocitily i takove instituce jako je ceska posta. Kdy se
> nevedelo jak to dal vubec se suse bude. A ceska posta jede prave na
> novelu/suse na vsech pobockach, tedy pokud se neco nezmenilo.

Tak to se celkem divim. Stycnym dustojnikem pro Ceskou Postu ze strany
SuSE/Novellu porad zustal Pavel Janik jeste dlouho po prevzeti. Mozna je tam
porad, to nevim. A vzhledem k tomu, ze pul roku po prevzeti byli lide z Posty
na busiiness konferenci Novellu a prednaseli, jak paradne jim funguje jejich
system postaveny na SuSE, asi tam ZAS takove potize nebyly.

> 5. co se tyka suse podpory, opakovane se kolegovi stavalo ze mu nebyli
> schopni odpovedet na dotazy. Takze si vsechno zjistoval nakonec pesky a
> sam.

Nedokazu posoudit. Jednou mi Klara opravdu odpovidala asi pet dni, ale bylo to
tim, ze jsem do jednoho mailu napsal asi ctyricet otazek (vsechno ohledne
SuSE na D600; chtel jsem, at se taky zapoti, kdyz uz jsem mel tu zelenou
krabici, no ne?) ;-) A taky mne za to poradne sjela, az jsme se v SuSE
potkali :-D

--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na systinet.com
Senior Engineer, Systinet Corp,