Re:webové služby

Jiří Melichna melichnj na seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 13:24:13 CET 2006

Dobry den,

vzhledem k tomu, ze hodne pracuji v posledni dobe se Springem pri tvorbe aplikacni logiky, hledal jsem take sikovny SOAP stack. Nakonec jsem na nasem projektu pouzil free XFire:

http://xfire.codehaus.org/

Je pravda, ze do vygenerovaneho kodu (vcetne WSDL) se muselo trochu zasahovat, ale zejmena proto, ze bylo nutno vytvorit konverzacni (obsahuje orelacni ID v headeru) WS schopne spolupracovat s Web Logic Integration 8.1 (nepodporoval addressing).

Vykonove pomery nebyly uplne nejhosrsi, ale konkretni cisla tu momentalne nemam u sebe. Je ovsem pravda, ze nase zpravy obsahovaly jen male objemy dat a vice mene zadne kolekce, kdyz uz tak mala pole...

JM