acegi a vlastni dao a vlastni objekt usera

Burdik Petr pet na petujek.net
Čtvrtek Leden 26 17:44:32 CET 2006

Ahojte,
resim prave problemek s tim, ze potrebuji mit vlastni implementaci
uzivatele v acegi.

Mam rozhrani SecurityManager ktere dokaze mimo jineho vratit objekt
uzivatele po jeho overeni ( uzivatelske jmeno a heslo ).

Uzivatel obsahuje specificke udaje, ktere dokazu pres rozhrani dostat
ala cisla skupin kam patri, seznam vsech roli (s tim pocita prave
acegi), ...

Podle logiky acegi mi prislo nejlepsi udelat vlastni dao, ktere rekne
jestli je prihlasen / ne a vrati objekt ktery potrebuju. Je to ale
chvile co jsem to rozvrtal a ted to potrebuji dokoncit.

Neporadite prosim nekdo?

Pekny den
Pet