servlet - vice threadu pri vice requestech

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Červen 17 10:42:40 CEST 2008

On Tue, Jun 17, 2008 at 10:23:20AM +0200, Pavel Kolesnikov wrote:

> To je možné, jak jsem psal, dotyčného flame jsem byl dosud ušetřen.
>
> Ale proč to zmiňuju: právě bezstavovost (resp. preneseni povinnosti držet stav
> na klienta) je jeden z důležitých prvků RESTové architektury:

V tom jsme zajedno, ale REST zde neni nutna podminka, RIA+SOA se da
implementovat i bez RESTu a jak sami dobre vime, vetsinou se to tak deje.
Ale jak take oba dobre vime, s nim je to daleko cistejsi, peknejsi,
pouzitelnejsi atd. atd. atp.

Oto 'tapik' Buchta