Re: Anonymní inner class

Tomas . btom.btom na gmail.com
Pondělí Červen 23 13:47:27 CEST 2008

Toto bude asi to co hladate:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/lang/Class.html#forName(java.lang.String)
podobne ako dlopen v cc *NIX, dynamicke loadovanie.
Nepoznam konkretne Vas problem, ale someDifferentLogic, by mohla byt
vo vacsine pripadov ulozena piamo v potomkovi, ktoreho hladate podla
mena. A ulozena v samostatnom jar baliku. Tym zabezpecite, ze pre
dalsie funkcionality nepotrebujete otvarat cely projekt.

--
Program terminated with signal 11, Segmentation fault.