openDBcopy a MS SQL

Karel Tejnora karel na tejnora.cz
Čtvrtek Červen 26 13:02:51 CEST 2008

Ahoj,
	MS SQL moc neznam, ale kdyz  jsem zkousel neco podobneho, nejdriv jsem
napsal prohledavani stromu s alfa-beta orezem pres cizi klice. Docela to
fungovalo, jenze pak se objevi veci implementace a kazda db si to resi
po svem - prave jako je generovani identit, velikost transakce atd. A i
kdyz byl algoritmus rychly, tak v nekterych db to trvalo neskutecne
dlouho - treba v DB2 takhle nalit 60GB dat byl ukol na tyden. A nejlepsi
ze to napsalo ve ct neco jako WAL transaction log too big nebo tak
podobne.

Vetsinou se musi v ciste db:

* vytvorit tabulky jenom se se sloupky ktere vubec nic nerikaji (tj. bez
pk, fk, triggeru, check, indexu - rychlost) jeste lepe k tomu vypnout
transakce (u nekterych db jako DB2 muze dojit k preteceni transakcniho
logu na operaci de to kytek)
* nalit data - bud sadou insertu nebo maj kazda lepsi db svuj COPY.
* a ted alter table xxx add constraint pk, fk, atd....
* create index - vyvorit indexy
* a ve finale alter sequence ... nastavit sekvence na spravne hodnoty
* grant

Karel