Parametrizace Visitor-Visitable

Filip Jirsák filip na jirsak.org
Úterý Listopad 11 11:10:42 CET 2008

Raději si to zkuste zkompilovat i Sunovským kompilátorem. Eclipse
(alespoň ta verze, co byla v release Europa) občas pustil i takové
definice generik, na kterých následně Sunovský kompilátor ohlásil
chybu (a měl pravdu). Opačný případ (eclipsu vadilo něco, co bylo
podle mne vpořádku) jsem podrobněji nezkoumal a nekonfrontoval jej se
Sunovským kompilátorem, takže ho obviňovat nechci, ale je přinejmenším
podezřelý :-)

Filip Jirsák