Jednoduchy priklad na integraci extjs do existujici spring+dwr+js aplikace

Ján Valkovič yanick na samsonzv.sk
Úterý Listopad 11 12:23:14 CET 2008

Zdravim,
Spring nepouzivame, takze asi Vam velmi neporadim, ale ak potrebujete
zobrazovat udaje v gride, tak skuste DWRProxy
http://www.extjs.com/forum/showthread.php?t=23884

Neviem co konkretne potrebujete, tak snad som Vam pomohol

Pekny den
ya

Dňa St, 2008-11-05 o 15:15 +0100, Petr Burdik napísal: