maven a oracle

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Středa Listopad 12 13:55:33 CET 2008

Zdravím,
když už jsem dnes dostal rychlou pomoc, zkusím i druhou věc. V projeku
používám oracle klienta. Ten samozřejmě není v repozitářích a
nainstaloval jsem si jej pomocí mvn install:install-file. Teď ale mám
malý problémek - při každém buildu se maven pokouší stáhnout příslušný
pom (Downloading:
http://<server>/<path>/com/oracle/ojdbc5/11.1.0.6.0/ojdbc5-11.1.0.6.0.pom)

Pokud jsem připojen k netu, tak to proběhne rychle a je mi to vpodstatě
jedno. Ale pokud jsem zrovna offline, tak to trvá dlouho a to už
obtěžuje. Jak mám mavenu říct, že ten pom zkrátka není a nebude a ať ho
nestahuje?

--

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz