ProxyFactoryBean + BeanCreationException

Roman Pichlík roman.pichlik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 13:02:30 CET 2008

ty beany jsou tridy a nemaji rozhrani. Tim ze vznikne AOP proxy k dane
instanci, tak uz je to jiny typ. Proto nemuzu BeanAutowireProcessor
najit vhodne kandidaty. Vsechny tridy, ktere muzou byt proxyovany musi
mit rozhrani.

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */