iText - generovanie PDF a diakritika

Filip Jirsák filip na jirsak.org
Úterý Listopad 18 18:00:58 CET 2008

Dobrý večer,
Pouhé nastavení mime-typu nefunguje, je potřeba nastavit správně
generátor (iText), protože s fonty v PDF je to poměrně složité. Fonty,
které jsou součástí standardu PDF, neobsahují české a slovenské znaky
s diakritikou. Musíte tudíž použít vlastní fonty – příklady jsou v
dokumentaci: http://itextdocs.lowagie.com/tutorial/fonts/getting/index.php

Filip Jirsák

--
Filip Jirsák