Plugin do Eclipse pre podporu vytvorenia lokalizacie priamo z kodu

Lukáš Záruba lukas.zaruba na media-solutions.cz
Středa Listopad 3 08:06:50 CET 2010

Dobrý den,
pokud používáte eclipse framework (tedy vytváříte pluginy a ne java
projecty), pak máte možnost využít možnosti lokalizace resourců.
Viz.
http://help.eclipse.org/helios/index.jsp?topic=/org.eclipse.platform.doc.isv/guide/product_def_nl.htm

S pozdravem

Lukáš Záruba (Lukas Zaruba)