Eclipse RCP

Petr Prikryl peter.prikryl na gmail.com
Neděle Listopad 7 16:49:45 CET 2010

Dobry podvecer,
hraji si s eclipse RCP a mam 2 view (graf a slider)a chtel bych postavit
neco jako MVC
Tedy jsem si vytvoril objekt View1,2; DatovyModel; a neco s logikou pod
nazvem Controller.

Nyni se vsak trapim s tim jak to vse pospojovat. Kdybych mel spring,
jesdoduze udelam z Controller SingeltonBean, ale bozhuzel jsem nenasel
funkcni navod jak nacpat do projektu bundly springu (kdyz top delam pres
import tak to udela kruhove dependencies a cele to je pak nahlavu
postavene).

Nevite nekdo prosim jak bych mel vytvorit nejakou "service" v RCP, nebo
jak se tomu zde rika?
Pripadne delam neco spatne? nebo existuje RCP s jiz integrovanym spring?

Dekuji
PP

--
Petr Prikryl