priepustnost Wsclienta

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Listopad 10 10:21:11 CET 2010

Dne 8. listopadu 2010 8:31 Martin Kuba <makub na ics.muni.cz> napsal(a):

> Odpověď neznám, ale docela by mne zajímalo, jestli to někdo poslední dobou
> měřil.
> Někdy před šesti lety jsem měřil rychlost Axis 1, a byla velmi špatná,
> zejména v porovnání s gSOAP implementovaným v Céčku, na stejném železe
> Axis dokázala 198 volání za sekundu se SUNovským JVM, 239 s JRockitem,
> a gSOAP dokázal 1540 volání za sekundu.

Coz byl jeden ze tri duvodu, proc byl Axis 1 IBMkou smeten ze stolu
a kompletne prepsan.
Pokud si dobre vzpominam, tak uz prvotni verze vykazovaly az
petinasobny narust vykonnosti.
(Neda mi to se nepochlubit, ze Systinet WASP for Java byl vykonnostne
srovnatelny s gSOAP a WASPC
byl vubec nejrychlejsi SOAP stack ;-), ale ano, je to davno a nebylo
to opensource)
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com