WebService - CXF a stream

Rastislav Siekel siekel na prosoft.sk
Středa Listopad 10 12:02:38 CET 2010

  Ahojte,

chcel by som sa spýtať, ako používate CXF pre volanie WS (JAX-WS) cez
stream?

Už dlhšie používam v jednom projekte WS. Teraz by som ale potreboval
odpoveď zo servera prerobiť na spracovanie cez stream, pretože jej
spracovanie môže trvať dlho a client mi medzičasom zdochne na timeout
(posielanie údajov z DB pre aplikáciu tretej strany). Z dokumentácie som
zistil mnoho možností ako "ručne" spracovať správu, napr. cez
Interceptor, alebo Handler. Pre moje potreby sa mi ale zatiaľ najviac
pozdáva Provider.
Ale sám Daniel Kulp v nejakom fóre píše, že či sa bude interne
spracovávať ako stream alebo DOM záleží na type Provider-a. Inak to bude
pre Provider<DOMSource>, inak pre Provider<JAXBSource>, ...

Nemáte niekto overenú cestu, keď to funguje naozaj ako stream a je to čo
najvac komfortné, pretože spraviť Provider<StreamSource> nie je problám,
ale "ručne" generovať XML celej SOAP správy mi pripadá v dnešnej dobe
pomerne prekonané.

Vďaka,
Rastislav "Bedo" Siekel

P.S. Áno, môžem zvýšiť timeout a mať pokoj, ale možno to pôjde aj
inteligentnejšie :-)

Ing. Rastislav Siekel
Prosoft s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <siekel na prosoft.sk> <mailto:siekel na prosoft.sk>
Tel : 041/562 54 91
Fax : 041/562 54 97
Mobil : 0905 34 00 20