Maven - generovani spoustecich souboru ...

Ondra Medek xmedeko na gmail.com
Čtvrtek Listopad 11 15:17:14 CET 2010

Jen mala poznamka off-topic. Nazev "start.bat" neni stastny, protoze
Windows maji prikaz "start". Tj. uzivatel v prikazove radce musi psat
cely nazev "start.bat". Kdyz se zvoli jiny, napr. "run.bat", pak staci
psat "run". Take jsem zvolil tento nazev u jedne aplikace a bohuzel uz
to nemohu zmenit :-/