downgrade aplikace z 6.0 na 5.0

Tomáš Záluský zalusky na centrum.cz
Středa Listopad 24 19:39:53 CET 2010

Dobrý den,

máme webovou aplikaci napsanou v Javě 6.0 a musíme ji nasadit na aplikační server, kde je pouze 5.0. Ukázalo se, že aplikace nebude běžet nikde pod 6.0, takže jde o to dostat zdrojáky do stavu, kdy bude projekt zkompilovatelný a běhuschopný pod 5.0. Po vyřešení odlišností, které vyvstaly po změně source a target na maven-compiler-pluginu, ale zůstává potřeba odchytit případy, kdy se volá nějaká metoda přidaná až od 6.0 (např. Collections.newSetFromMap).

Potřebuji tedy něco jako Retrotranslator, ale pouze pro přechod 6.0 -> 5.0 a z něj pouze přepínač -verifyref. Retrotranslator v současné podobě převede class soubory na max. 1.4, což mi přijde jako kanón na vrabce. Nechce se mi zatahovat do projektu backportovaný bytekód něčeho, co můžeme mít přímo z originálního překladače 5.0 (např. enumů), byť jsou s touto knihovnou dle různých zdrojů dobré zkušenosti.

Protože ostatní projekty máme v 6.0 a 5.0 už nikdo nemá, chtěl jsem se vyhnout instalaci 5.0, ale vychází mi, že to stejně nepůjde. I kdybychom chtěli použít Retrotranslator jen pro ověření referencí, stejně bude vyžadovat cestu k jarům 5.0. A navíc se na chyby á la volání Collections.newSetFromMap přijde až při Maven buildu a Eclipse bude vesele hlásit, že je projekt zkompilovatelný. Takže to vidím na instalaci 5.0 a nastavení příslušného JDK pro tento konkrétní projekt. Nebo víte o nějaké jednodušší cestě?

Díky za Vaše názory
Tomáš Záluský

...with Ultimate flying is so easy...
http://www.frisbee.cz    http://www.peaceegg.net