generika a '? extends Xxx'

Martin Beranek martin.beranek na i.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:29:18 CET 2010

Dne 25.11.2010 10:08, Tomáš Záluský napsal(a):

> Podle mne je problém v DaoA<? extends A> dao = new DaoB(); - tam dochází ke zbytečnému zobecnění, protože pro takto nadeklarovanou referenci dao už překladač neví, že na ní smí volat jen doSomething(B).
> Podle názvů tříd to na mě působí dojmem, že A je nějaký předek doménových objektů a chcete vytvořit generické DAO - viz odkazy na první stránce http://www.google.cz/search?q=generic+dao

_jenom pro vysvetleni_: genericka dao pouzivam uz dlouho, s tim problem
nemam, ale: u jednoho abstraktniho dao potrebuji udelat implementaci
ktera bude volani vsech metod delegovat na ty spravne potomky. Tedy neco
jako:

new DelegatingGenericDAO<Generic>().create(new MyEntity())

tak aby se ve vysledku zavolala metoda create na MyEntityDAO<MyEntity>

--
Martin Beránek