Spring security 3.0.x + LDAP pres SSL za pouziti certifikatu

Tomas Vojtech tom.vojtech na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 19:34:55 CET 2010

Pokud se jedná o serverový certifikát tak ten se pomocí keytool dá do
JKS keystoru a cesta k tomu jks se nastaví jako truststoreFile u
konektoru tomcata v server.xml.