Thread safe webova aplikace, Tomcat 7

"Zdeněk Troníček" tronicek na fit.cvut.cz
Pondělí Listopad 29 08:40:24 CET 2010

Ahoj,

vlákno by mělo rozhodovat o ukončení samo. Aplikace může např. nastavit
příznak, vlákno jej bude periodicky testovat a při změně hodnoty skončí.
Pokud by vlákno mohlo být blokované, lze použít interrupt().
Jinak z toho co píšeš se mi zdá, že backend by mohla být obyčejná javovská
aplikace (není potřeba, aby byla webová).

Z.
--
Zdenek Tronicek
FIT CTU in Prague