Odstraneni stare javy z Windows

Leos Urban leos.urban na qds.cz
Úterý Leden 22 22:08:54 CET 2013

Ahoj,
mam problem u jednoho znameho na Windows7 64bit. Jako klient Komercni
banky pouziva javu (resp java-plugin) k bankovnictvi.
Kvuli bezpecnostnim duvodu provadel nejake reinstalace javy, at uz kvuli
vyzvam KB nebo firefoxu.
Neni schopen rici jake, ale v slozce download je tech stazenych
instalacnich baliku pozehnane.

Aktualni stav je ten, ze (verze vse 32bit):
- v Pridat/Ubrat programy je "Java 7 Update 11", po kliknuti na
odinstalovani to zobrazi vyzvu a s potvrzenim se okno zavre a nic se
neodinstaluje
- v Ovladaci panely vubec neni "Java Control Panel"
- ve Firefoxu neni vubec videt plugin "Java Platform SE 7 U11" (ani
zakazany, ani povoleny - vubec neni)
- instalace JRE (Java 7 Update 11) neprojde, spadne s chybou (presne
zneni nevim, ale je tam, ze se ma odinstalovat stara verze)
- instalace JDK (Java 7 Update 11) se kupodivu povede (i nasledna
odinstalace), ale nic to neresi - ani plugin, ani control panel se
neobjevi
- java.exe je na nekolika mistech, ale jsou to mista nesystemova
(Downloads, Desktop) - jak se to tam nainstalovalo je mi zahadou.
- v registrech se slovo "Java" take notne vyskytuje

Zkousel jsem JavaRA coby "Java remover" - vubec nepomohlo, nic
neodstranilo.

Predpokladam, ze je treba dukladne vycistit pocitac od pozustatku javy,
aby to JRE znovu nainstalovat slo.
Nemate nejaky osvedceny postup, navod?

Diky,
Leos