OT: Odstraneni stare javy z Windows

Leos Urban leos.urban na qds.cz
Čtvrtek Leden 24 13:07:43 CET 2013

No, nevím. Já osobně jsem klientem jiné banky, ale spousta zákazníků má
bankovnictví Mojebanka a podle mých zkušeností to řešení patří k těm
méně problémovým.
Nebo spíše dosud patřilo.

Ovšem tohle, co se teď děje aje předmětem tohoto vlákna, jde spíše za
Oraclem, jeho nepovedenou resp "nebezpečnou" verzí javy a z poněkud
restriktivní reakce Firefoxu na to.

Úplně stejně jsem si já sám naběhl při odesílání DPH na MFČR, kde se při
zadání certifikátu objevila výzva o "nebezpečnosti".
I když jsem věděl jak na to (a navíc umím anglicky, takže vím co to
píše), tak to stejně prošlo až po restartu prohlížeče a tedy na druhý
pokus.
Kdybych ten systém neznal, tak bych dokonce mohl usnout na vavřínech s
tím, jak jsem to odeslal (po Odeslat se to prostě vrátilo zpátky na
zadávací formulář aniž to napsalo chybu).
Teprve na druhý pokus se povedlo tím projít tak, jak byl člověk zvyklý,
až na stránku s potvrzením odeslání.
Jinými slovy, běžný uživatel může opět mít problém a v tomto případě by
šlo nejen o "počítačový" problém ale dokonce o nesplnění daňové
povinnosti s případnými důsledky, byť v dobré víře, že se tak stalo.

Leoš